5 Ekim 2011 Çarşamba

Hayvanat Bahçesi Gezisi

4 Ekim Hayvanları Koruma Günü sebebiyle hayvanat bahçesine giden oğlum
gördüğü hayvanları çizerek bana anlatmak istedi ve önce kendisini çizerek başladı.

İlk önce bir devekuşu görmüşler,sonra bir zebra ve kırmızı kırmızı memeleri olan bir inek...
Ardından flamingo ve zürafa...Şu zürafanın güzelliğine bakın, nasıl da ağaçtan yaprak yiyor.Şu "Meraklı Minik" dergisi çok şey öğretti,zürafalar akasya ağacının yaprağını severmiş mesela...
Bir de görmese de fil çizmiş,bunu nerde gördün dedim,hayalgücümdeki fil dedi,peki dedim:)
Çocuk bile Türkiye hayvanat bahçelerindeki fil eksikliğinin farkında,ne ilginç !

Gelelim benim favorime,bu hayvanı çizerken kangurularından:) başladı çizmeye.Kanguru olduğuna emin misin dedim,evet 2 tane kangurusu var dedi.Adı ne bu hayvanın dedim,DEVE dedi.
Boncuğum devenin kamburunu kanguru zannediyormuş meğer:)Kanguru başka bir şey dedim,evet biliyorum ama ikisi de kanguru işte dedi.Ne diyeyim sarıldım,öptüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder