15 Ekim 2012 Pazartesi

Can'dan İnciler


*** Can'a bir arkadaşımızın oğlu olduğunu söyledik,ismi ne diye sordu.
Biz de Ozan dedik.Can'ın cevabı:
"Ozan büyük ismidir,bebeğe niye koymuşlar:) "

*** Birinci sınıfın başlamasıyla el yazısı çalışmaları da başlamış oldu. İlk ses "E" ve Can'ın el yazısı E'ye tepkisi şöyle :
"Anne,bugün E yi öğrendik ama bir garip yaptı öğretmen,3'ün tersini yaptı ve E dedi ??? "
Kafa karışmış:)

*** Can'ın palyaçoya bakış açısı:
"Anne ben palyaçoları sevmiyorum,çünkü komik olduklarını zannediyorlar ama hiç komik değiller"
Yapılır mı yavrum baba mesleğine bu acımasız eleştiri:) Nerde o eski palyaçolar:)
Bay Gülensincap,Zeytin,Pırasa,Çekirge,Tam Tam...










4 yorum:

  1. Merhaba,
    Bloğunuzu Çocuklarımıza Verdiğimiz Gizli Mesajlar kitabını ararken buldum. Kitabı bulamıyorum ve yanlış anlamazsanız okuduysanız sizden ödünç yada satınalmam mümkün mü diye soracaktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      benzer seyleri paylasiyor olmamiz cok guzel.Kitabi ben de baktim 1-2 internet sitesinde tukenmis malesef.
      Kendi kitabımı satmayı tercih etmem,cunku kitaplarimla kalıcı bir bağım vardır,notlar alır,kişiselleştiririm.
      Ancak size kitabı kargoyla gonderirim,okuyup bana geri gonderirsiniz.
      Kargo adresini eegulsum@yahoo.com adresine mail atarsanız,size en kısa zamanda ulastırırım.

      Sil
  2. Kitabın ismini yazdım mı emin olamadım Çocuklarımıza Verdiğimiz Gizli Mesajlar. Umarım yanıt verirsiniz. Ben takip edeceğim

    YanıtlaSil
  3. Can çok şekermiş. Bayıldım. Bloğunuza yeni buldum. Bir kitap arıyorum Çocuklarımıza verdiğimiz gizli mesajlar. Bu kitabı okumuşsunuz oradan ulaştım size. Yanlış anlamayın tanışmıyoruz bile. Yani yazışmadık bile :) Ama söyleyeceğim. Belki dedim bu kitap sizde duruyorsa bna satabilirsiniz. Yada ben kitabın fotokopisini çektiririm. Hangisi uyarsa size. Yada yoğunsunuz belkide hiçbiri. Çok aradım ama yok. Söylemeden geçemeyeceğim. Bloğunuz çok başarılı. Hem iş, hem kişisel gelişim, hem de aile çocuk. Sizde birparça kendimi buldum galiba. Koltuk altında çok karpuz. Bloğunuzu iyice incelemeliyim. Çok hoş.İzlemeye aldım.

    YanıtlaSil