27 Kasım 2011 Pazar

Oytun Okkır ile EFT Eğitimi

Emotional Freedom Techniques-EFT
Kaç gündür bu eğitimi heyecanla bekliyordum ve 27 Kasım Pazar Günü 6 saatlik bir eğitimle EFT ile tanıştım.
EFT ile ilk tanışmamız olmasına rağmen kendisine kanım oldukça ısındı.Zaten kuantum yaklaşımını yani evrene ne verirsen onu alırsan bakış açısını uzun zamandır uygulamaya çalışıyorum.
EFT bütün bunların son noktası gibi duruyor.13 noktaya ve simetrisine uygulanan akupress ve söylenen kilit cümleler üzerine kurulu bir teknik.
Bir yüzeysel bir de derin uygulamaları var:ağrılar,korkular,aşk acısı,kilo verememe,... gibi pekçok sıkıntımıza derman olabilecek bir teknik.Daha fazla bilgi ve uygulayanların yorumlarının yer aldığı aşağıdaki adresi inceleyebilirsiniz:
http://www.eftiletanis.com/

Katildigim egitimden kısa kısa notları sizinle paylaşmak istiyorum:

*İnanmak kelimesi bizi kölesi yapar,bunun yerine biliyorum ya da bilmiyorum söylemini kullanın

*Evrenle uyumlu olun

*Kendinizi suçlu hissederseniz kendinizi cezalandırırsınız

*Ağrılar işarettir,bir şeyi git düzelt anlamı taşır

*İşler tam istediğiniz gibi olmasa da evrene izin ver

*Şeker hastalığı:Kişinin çoğunlukla hayattan zevk almamaya başladığı noktada çıkar

* Kalp hastalığı:Sevgi dünyasındaki sorunlarda ortaya çıkar

*EFT'ye inanlardan değil,EFT'yi bilenlerden olun.

*Çatışanlar egosu yüksek kişilerdir ve hiçbir zaman mutlu olamazlar

* Kitap Önerileri
Beyaz Kitap-Ramta
Galaktik İnsan
MS 2150 (roman gibi)
Ruhsal Astroloji
Eş Ruhlar-Ramta
Düşünce Gücüyle Tedavi-Louise L. Hay

Eğitim, Oytun Okkır verdi ve kendisi bu teknikle önemli bir değişim/dönüşüm yaşamış.Darısı başıma:)

Oytun'un Blogu: eftgunlugum.blogspot.com

Bunlar sizlerle paylaştığım ilk bilgiler,bu tekniği uyguladıkça daha fazlasını paylaşacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder